-
Dağılmasını ya da dağılsa daha iyi müzik yaparlar dediğiniz metal müzik grubu var mı
-
mühim olan arkadaşlık :S
-
metallica
-
Dağılmasını istediğim grup Cradle of Filth, Metallica falan da, şey nasıl onu anlamadım;
Dağılınca nasıl daha iyi müzik yapacaklar?
-
bence dağılmasaydı daha iyi olurdu gibi bir soru olsa daha iyi olurdu..
-
metallica dağılmasın dağılınca daha da beter olur sonuçta aralarındaki uyum onları dinlenir kıldı
-
Dağılsın diyorum ve diyenlerin bir kısmı diyor;
Çünkü bana ve bazılarına göre dinlenir değil.Benim derdim Metallica'nın popüler olması veya para kazanması değil ki.. O parayı benden çalarak kazanmıyo nasıl olsa, sorun müzikalite..
-
Bazı gruplar var, artık misyonunu doldurdu, işte onlar dağılmalı bence; tabi biraz olsun kendilerine saygıları varsa...
metallica, manowar, cradle of filth, guns'n'roses, korn (bu hiç kurulmamalıydı ama zararın neresinden dönsek kar), blind guardian, iced earth...
Şimdilik bu kadar aklıma gelince eklerim tekrar.
-
ya forumlarda okuyorumkirk falan çalamıyo diye
yoksa dinlediğimden değil ama bu adamlar süperrr yetenek mi ki çalsınlar ayrı ayrı
-
tabi canım dağılsın bu gruplar da meydan iyice yeni yetme gruplara kalsın dimi bizde müzik falan dinleyemiyelim.