Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dağılmasını istediğiniz metal müzik grupları varmıdır ?

  • EMG 85 • 11 Ağustos 2006 03:23 • #509083
    Dağılmasını ya da dağılsa daha iyi müzik yaparlar dediğiniz metal müzik grubu var mı
  • narkozz • 11 Ağustos 2006 03:44 • #509084
    mühim olan arkadaşlık :S
  • FeelTheBass • 11 Ağustos 2006 07:40 • #509088
    metallica
  • Necrophilliac • 11 Ağustos 2006 10:37 • #509090
    Dağılmasını istediğim grup Cradle of Filth, Metallica falan da, şey nasıl onu anlamadım;

    Dağılınca nasıl daha iyi müzik yapacaklar?
  • thief123 • 11 Ağustos 2006 11:17 • #509095
    bence dağılmasaydı daha iyi olurdu gibi bir soru olsa daha iyi olurdu..
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 11:53 • #509100
    metallica dağılmasın dağılınca daha da beter olur sonuçta aralarındaki uyum onları dinlenir kıldı
  • Necrophilliac • 11 Ağustos 2006 14:49 • #509113
    Dağılsın diyorum ve diyenlerin bir kısmı diyor;

    Çünkü bana ve bazılarına göre dinlenir değil.Benim derdim Metallica'nın popüler olması veya para kazanması değil ki.. O parayı benden çalarak kazanmıyo nasıl olsa, sorun müzikalite..
  • Aria GalaCtiCa • 11 Ağustos 2006 16:11 • #509130
    Bazı gruplar var, artık misyonunu doldurdu, işte onlar dağılmalı bence; tabi biraz olsun kendilerine saygıları varsa...

    metallica, manowar, cradle of filth, guns'n'roses, korn (bu hiç kurulmamalıydı ama zararın neresinden dönsek kar), blind guardian, iced earth...

    Şimdilik bu kadar aklıma gelince eklerim tekrar.
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 16:22 • #509132
    ya forumlarda okuyorumkirk falan çalamıyo diye
    yoksa dinlediğimden değil ama bu adamlar süperrr yetenek mi ki çalsınlar ayrı ayrı
  • KeReMmM • 11 Ağustos 2006 16:27 • #509134
    tabi canım dağılsın bu gruplar da meydan iyice yeni yetme gruplara kalsın dimi bizde müzik falan dinleyemiyelim.