Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dağılmasını istediğiniz metal müzik grupları varmıdır ?

  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 20:18 • #509157
    ya bir deadamlar da insanları enayi yerine koyuyor konserler demeçler
    mesela sex pistols galiba açık açık demişti para için tekrar turneye çıktık diye evet bu eski gruplar da para düşünyolar belki de..
  • Necrophilliac • 11 Ağustos 2006 20:24 • #509161
    Amerika'nın reklam gibi bir getirisi var, ama bu reklam avantajı, uzun vadede sizi paraya bağlı bir grup yapıyor.

    Mesela Terrorizer, ilk albumleri çok güzeldi, Amerika'dan olmanın verdiği avantajla reklam yaptılar.. İkinci albumlerininde her tarafta reklamları oldu.. Ama Dark Days Ahead(ikinci album) çok boştu sanki.. Yani ben beğenmedim en azından, ama şüpesiz, sizin de aynını düşündüğünüz gruplar vardır..
  • Drive-MAN • 11 Ağustos 2006 21:01 • #509189
    tabıkı soad dagıldıktan sonra annelerı hakkında da cok guzel dusuncelerım var ama
  • syarar • 11 Ağustos 2006 21:15 • #509205
    mümkünse athena
  • Drive-MAN • 11 Ağustos 2006 21:19 • #509208
    bıde mor ve otesı derdım ama arkadas metal demıs mor ve otesı popcu
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 22:08 • #509222
    mor ve ötesi mi dağılsın diyosun valla ne biliym bundan sonra sana bişi yazmıcam yaa güneş çarpmış seni
  • Drive-MAN • 11 Ağustos 2006 23:10 • #509239
    mor ve otesı dagılmakla kalmasın darmaduman olsun
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 23:37 • #509259
    neyse senin demenle değil de zaten ohhh dağılmıcak işte:P:P:P:P:P:PPıyyyyy ne diyorum ben yaa
  • Necrophilliac • 11 Ağustos 2006 23:38 • #509263
    Di mi, nasılsa dağılacaklar:D

    Şakayı bir kenara bırakıyorum..

    Mayhem'i de bi zahmet dağıtırsak artık.. Bi işe yaramaz bir hal aldıklar kayıplarla..
  • ville89 • 12 Ağustos 2006 00:28 • #509277
    Mayhem'i de bi zahmet dağıtırsak artık.. Bi işe yaramaz bir hal aldıklar kayıplarla..


    sonuna kadar katılıyorum mayhem kalmadı resmen artık.. 90larda laf attıkları paragöz gruplara döndüler hiçbir icraatları yok dagılsınlar..bu yıl olan bir konserlerini izledim rezaletler sahne şovları da cok komik güldüm vallahi mayhem sen bu halleri düşmezdin ama ne demişler alma vargın ahını cıkar aheste aheste..