Mayhem'i de bi zahmet dağıtırsak artık.. Bi işe yaramaz bir hal aldıklar kayıplarla..
sonuna kadar katılıyorum mayhem kalmadı resmen artık.. 90larda laf attıkları paragöz gruplara döndüler hiçbir icraatları yok dagılsınlar..bu yıl olan bir konserlerini izledim rezaletler sahne şovları da cok komik güldüm vallahi mayhem sen bu halleri düşmezdin ama ne demişler alma vargın ahını cıkar aheste aheste..