Amerika'nın reklam gibi bir getirisi var, ama bu reklam avantajı, uzun vadede sizi paraya bağlı bir grup yapıyor.
Mesela Terrorizer, ilk albumleri çok güzeldi, Amerika'dan olmanın verdiği avantajla reklam yaptılar.. İkinci albumlerininde her tarafta reklamları oldu.. Ama Dark Days Ahead(ikinci album) çok boştu sanki.. Yani ben beğenmedim en azından, ama şüpesiz, sizin de aynını düşündüğünüz gruplar vardır..