Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dağılmasını istediğiniz metal müzik grupları varmıdır ?

  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 16:28 • #509135
    zaten senelerdir aynı şeyler ama bak kimse kimsenin dinlediği gruba laf söylemiyo ama metallica hayranları uyutuyo kaç senedir gnr da öyle
  • Necrophilliac • 11 Ağustos 2006 16:32 • #509136
    Kesinlikle.. Br insan bu kadar güzel anlatamaz..

    Aria Galactica'nın listede gözüme Blind Guardian çarpmıştı ama, yani onlarında Fly rezalet olmuş.. C.O.F.'in son albumünün adı grubun ilk zamanlarıyla alakasız, çok uzaklaştılar kendilerinden..

    Ki Metallica'da bir zamanlar yeni yetmeydi.. Pantera'da, herkeste.. Meydan tabi ki yeni yetmelere kalmalı.. O yeni yetmelerden müzikal kafası olanlar ayakta kalır..
  • Aria GalaCtiCa • 11 Ağustos 2006 16:36 • #509137
    Ben piyasadan Cdleri toplatılsın veya kimse bunlar dinlemesin demedim ki. Yukarıda da yazdım bence bu adamlar misyonunu doldurdu. hem unutma ki bir zamanlar bunlar da yeni yetmeydi.
  • Necrophilliac • 11 Ağustos 2006 16:37 • #509138
    Doğru.Bu gruplar, yani nostalji konserleri falan vermeli artık.. Ki öyle yapıyor çoğu..
  • lena avrıl • 11 Ağustos 2006 16:42 • #509139
    yani yeni albüm diya uyutuyolar milleti haa metallica çıkarıcak albüm o da st.anger gibiyse (yani çoğu dergi de eleştirmenlerin zayıf bulduğu bir albüm olarak geçiyo)boşvarin gitsin
    konserlere falan çıkmazlarsa geçinemezler zaten mesela soad da ara verdi inşallah da birleşmezler hani biz kurt ölmese efsane olmazdı diyoruz ya bazen bu da öyle birşey
    tadında bırakmalı ki insanlar aaa suyunu çıkardı demek yerine hep keşeke bir albüm daha olsa desinler ileride...
  • Aria GalaCtiCa • 11 Ağustos 2006 16:52 • #509140
    Yani... Metallica son iyi albümünü çıkaralı 15 (bence 18 zira ben black albümü beğenmiyorum) yıl oldu; manowar 5-6 yıldır (hatun götürmekten, uyuşturucu partilerinden, arta kalan zamanda) bir albüm çıkaracak; gnr dicem ama ortada gnr diye bişey kalmamış, axl rose'ın ego mastürbasyonu var sadece; keza COF ve Dani filth de öyle; Blind Guardian da artık çizgiden sapıyor; iced earth'de de çekirdek kadrodan sadece john schaffer kaldı... Dedim ya birazcık kendilerine saygıları varsa...
  • Necrophilliac • 11 Ağustos 2006 16:59 • #509141
    Iced Earth'ün efsane vokali gitti ya.. Iced Earth mü kalmış..

    Bakın mesela, artık fazla gnr dinlemem, ama Velvet Revolver'ı dinledim bu sene bi ara bol bol.. Neden bilmiyorum sonra bıraktım, zevkler tabi değişiyor, ama ufak bir değişimle yine Velvet Revolver dinleyebilecekken, gnr dinlemek için kasıyorum, yine de dinleyemiyorum..Tabi herkes böyle değildir, ama yine de düşündürücü durumum benim için..
  • Aria GalaCtiCa • 11 Ağustos 2006 17:07 • #509142
    Öyle deme abisi kendisi polis şu an, hem de okul okul gezip çocuklara şiddeti ve uyuşturucunun kötülüklerini anlatıyor
    Gerçi iced earth dinleyen bir çocuğun gözünde ne kadar inandırıcıdır o ayrı...
  • Necrophilliac • 11 Ağustos 2006 17:10 • #509143
    Bildiğim kadarıyla bir Jazz grubunda vokal bi de..
  • ville89 • 11 Ağustos 2006 20:16 • #509156
    metallica daılsın cof daılsın skid row ve sebastian bach tekrar birleşsin yeni guns daılsın ya da gerçek guns yeniden toplansın sentenced birleşsin ve kolpa metal grupları dagılsın korn,lp ve benzeri..bi de bütün punk ve alternatif gruplar dagılsa hoş olabilir...

    su an icin temennilerim bunlar..