yani yeni albüm diya uyutuyolar milleti haa metallica çıkarıcak albüm o da st.anger gibiyse (yani çoğu dergi de eleştirmenlerin zayıf bulduğu bir albüm olarak geçiyo)boşvarin gitsin
konserlere falan çıkmazlarsa geçinemezler zaten mesela soad da ara verdi inşallah da birleşmezler hani biz kurt ölmese efsane olmazdı diyoruz ya bazen bu da öyle birşey
tadında bırakmalı ki insanlar aaa suyunu çıkardı demek yerine hep keşeke bir albüm daha olsa desinler ileride...