Iced Earth'ün efsane vokali gitti ya.. Iced Earth mü kalmış..
Bakın mesela, artık fazla gnr dinlemem, ama Velvet Revolver'ı dinledim bu sene bi ara bol bol.. Neden bilmiyorum sonra bıraktım, zevkler tabi değişiyor, ama ufak bir değişimle yine Velvet Revolver dinleyebilecekken, gnr dinlemek için kasıyorum, yine de dinleyemiyorum..Tabi herkes böyle değildir, ama yine de düşündürücü durumum benim için..