Yani... Metallica son iyi albümünü çıkaralı 15 (bence 18 zira ben black albümü beğenmiyorum) yıl oldu; manowar 5-6 yıldır (hatun götürmekten, uyuşturucu partilerinden, arta kalan zamanda) bir albüm çıkaracak; gnr dicem ama ortada gnr diye bişey kalmamış, axl rose'ın ego mastürbasyonu var sadece; keza COF ve Dani filth de öyle; Blind Guardian da artık çizgiden sapıyor; iced earth'de de çekirdek kadrodan sadece john schaffer kaldı... Dedim ya birazcık kendilerine saygıları varsa...