bence metallica ölür yerine yenisi gelir mantığı çok yanlış.özellikle de metallicadan-ilk trash metal grubundan- bahsediyorsak...ama metallica nın akıbeti de çoğu heavy metal grubu gibi olacak.onları da hüzünlü ve acı bir son bekliyor:(:( umarım daha fazla kendilerini çamura bulamadan çıkarlar bu bataklıktan ve bittiklerini kabul ederler...