Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

diyorum ki "metallica" grup üyeleri tek tek ölüyo yerleri dolar mı sizce?

  • wallace • 15 Ağustos 2006 17:51 • #509733
    diyorum ki

    bence metallica ölür yerine yenisi gelir mantığı çok yanlış.özellikle de metallicadan-ilk trash metal grubundan- bahsediyorsak...ama metallica nın akıbeti de çoğu heavy metal grubu gibi olacak.onları da hüzünlü ve acı bir son bekliyor:(:( umarım daha fazla kendilerini çamura bulamadan çıkarlar bu bataklıktan ve bittiklerini kabul ederler...
Bu konunun tüm mesajları