-
:'(
-
diyorum ki
bi laf vardır gelen gideni aratır diye bunu metallica grubu için söylekem çok zor çunku onlar gerçek bi ilah ve gidenin yeri dolacapğına inanmıyorum onların ilerde bi efsane olması devam etmelerinden çok daha karizmatik ;-)
-
diyorum ki
Tabi, yerlerinin dolması kişiden kişiye değişir.Benim için vazgeçilmez değiller tabi, ama efsanelerin çoğuna aynısı oldu.Black Sabbath,Pantera.. Yani sevdiğimiz gruplar dağılacak bir şekilde..
-
diyorum ki
tek tek ölüyolar he???
ya kimse kimseye benzemez ama bir metallica gider başkası gelir be
-
diyorum ki
tabıkı ayrı ölürlerse gokyuzunde ızlerız onları ölmesınler yaa
-
diyorum ki
bence metallica ölür yerine yenisi gelir mantığı çok yanlış.özellikle de metallicadan-ilk trash metal grubundan- bahsediyorsak...ama metallica nın akıbeti de çoğu heavy metal grubu gibi olacak.onları da hüzünlü ve acı bir son bekliyor:(:( umarım daha fazla kendilerini çamura bulamadan çıkarlar bu bataklıktan ve bittiklerini kabul ederler...
-
diyorum ki
İlk thrash grubu metallica değil; exodus
-
diyorum ki
tabii ki ölmesinler...ama metallica ruhu Black albümüne kadar devam etti bence.tabi sonraki albümlerine kötü gibi bir yakıştırma yapmak içimden gelmiyor,hele de bir sürü yeni yetme gruba ders verecek türden albümlerdi sonrakiler.ama yılların trash metal grubu metallica black albümünden sonra çehre değiştirdi.
-
diyorum ki
Sen ne diyosun ixeons kardeş ağzından bal damlıyor... Onlar hele bi ölsün, biz yerlerine birilerini buluruz...
-
diyorum ki
Zevkler değişir.. Yani başka dinlenecek insanlar bulunur.. Sevenlere birşey demiyoruz ama sanki diğer bütün gruplar beceriksizmiş gibi Metallica'nın böyle ilahlaştırılması sinir bozucu..