Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

diyorum ki "metallica" grup üyeleri tek tek ölüyo yerleri dolar mı sizce?

  • ixeons • 13 Ağustos 2006 13:46 • #509475
    :'(
  • ixeons • 13 Ağustos 2006 14:01 • #509476
    diyorum ki

    bi laf vardır gelen gideni aratır diye bunu metallica grubu için söylekem çok zor çunku onlar gerçek bi ilah ve gidenin yeri dolacapğına inanmıyorum onların ilerde bi efsane olması devam etmelerinden çok daha karizmatik ;-)
  • Necrophilliac • 13 Ağustos 2006 14:11 • #509477
    diyorum ki

    Tabi, yerlerinin dolması kişiden kişiye değişir.Benim için vazgeçilmez değiller tabi, ama efsanelerin çoğuna aynısı oldu.Black Sabbath,Pantera.. Yani sevdiğimiz gruplar dağılacak bir şekilde..
  • lena avrıl • 13 Ağustos 2006 15:11 • #509492
    diyorum ki

    tek tek ölüyolar he???

    ya kimse kimseye benzemez ama bir metallica gider başkası gelir be
  • Drive-MAN • 13 Ağustos 2006 15:26 • #509494
    diyorum ki

    tabıkı ayrı ölürlerse gokyuzunde ızlerız onları ölmesınler yaa
  • wallace • 15 Ağustos 2006 17:51 • #509733
    diyorum ki

    bence metallica ölür yerine yenisi gelir mantığı çok yanlış.özellikle de metallicadan-ilk trash metal grubundan- bahsediyorsak...ama metallica nın akıbeti de çoğu heavy metal grubu gibi olacak.onları da hüzünlü ve acı bir son bekliyor:(:( umarım daha fazla kendilerini çamura bulamadan çıkarlar bu bataklıktan ve bittiklerini kabul ederler...
  • Aria GalaCtiCa • 15 Ağustos 2006 17:54 • #509735
    diyorum ki

    İlk thrash grubu metallica değil; exodus
  • wallace • 15 Ağustos 2006 17:56 • #509737
    diyorum ki

    tabii ki ölmesinler...ama metallica ruhu Black albümüne kadar devam etti bence.tabi sonraki albümlerine kötü gibi bir yakıştırma yapmak içimden gelmiyor,hele de bir sürü yeni yetme gruba ders verecek türden albümlerdi sonrakiler.ama yılların trash metal grubu metallica black albümünden sonra çehre değiştirdi.
  • Aria GalaCtiCa • 15 Ağustos 2006 17:58 • #509738
    diyorum ki

    Sen ne diyosun ixeons kardeş ağzından bal damlıyor... Onlar hele bi ölsün, biz yerlerine birilerini buluruz...
  • Necrophilliac • 15 Ağustos 2006 18:08 • #509740
    diyorum ki

    Zevkler değişir.. Yani başka dinlenecek insanlar bulunur.. Sevenlere birşey demiyoruz ama sanki diğer bütün gruplar beceriksizmiş gibi Metallica'nın böyle ilahlaştırılması sinir bozucu..