Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

diyorum ki "metallica" grup üyeleri tek tek ölüyo yerleri dolar mı sizce?

  • wallace • 15 Ağustos 2006 17:56 • #509737
    diyorum ki

    tabii ki ölmesinler...ama metallica ruhu Black albümüne kadar devam etti bence.tabi sonraki albümlerine kötü gibi bir yakıştırma yapmak içimden gelmiyor,hele de bir sürü yeni yetme gruba ders verecek türden albümlerdi sonrakiler.ama yılların trash metal grubu metallica black albümünden sonra çehre değiştirdi.
Bu konunun tüm mesajları