Zaten türkiyede çok sayıda gurup var çoğu seyirciye konser bile veremeden müziği bırakıyor. o adam orada 4 - 5 bin kişiye belkide hayatında ilk defa konser verecek bunun heyecanını yaşarken istediklerini yapmadıkları için ilk fırsatta adamın kollarına girip sahneden atmaları bencede çok üzücü. umarım bu yıl bu tepkiler adresini bulur.