Doğru barışarockta müzik amaç değil bu yüzden müziğin amaç olduğu yerleri tercih ediyorum.
barışarockta amacın ne olduğu açık değil. barış için burdayız deyip,
kendi kendini dünya barışına katkıda bulunduğuna inandırıp, "Bush yargılansın" sloganları atanlar sadece kendilerini eğlendirdiler geçen sene. gerçi bizde onları seyredip bayaa bi eğlendik.Bush yargılanmaktan tırsıp saldırganlıktan falan vazgeçmedi. bu sene benim önerim "bush idam edilsin" diye slogan atmak.bu sefer kesin korkar.
kısacası amaç barışsa ve ortada bağırmaktan başka bir olay yoksa barış için barışarocktayız demek,
cola içmeyip, converse giymek,
hepimiz birbirimizin haklarına saygı duyuyoruz deyip, jeneratörünün gazını yan çadıra vermek,(anadolurock çadırı geçen sene ortamdakileri gazla boğdu)
antikapitalistim diye bağrınıp, BMW ile gezmek,.....
bana hiç samimi gelmiyor.