bu kız çok sağlam ya.öyle diimi cengo.tebrik ediyorum zekice düşünceleri için kendisini.bu çok basit bi problem aslında.muse,placebo severler rock en coke'a gitsin,o gruplarla ilgilenmeyenlerde barışa rocka,tabi az bişide maddi durum meselesi.ben şahsen ikisinede gitmedim daha ama rock n coke a karşı değilim.eğer para israile gidiyosa,kola da içmemeliyiz o zaman.sadece yerli ürün tüketelim o halde.ayrıca sevdiğim bi grup gelirse portishead,tea party falan,naapıyım abi gitmiyim mi.barışa rockda ücretsiz oluşundan dolayı övgü hakediyo ama şu gitaristi yaka paça dışarı atma olayı doğruysa ,... öyle barış ve özgürlük zihniyetini.