yillardir yakinirdik da simdi istemem yan cebime koy durumundayiz.ne olmus yani manga ya çilekese.yoksa biz hep onlarin barlarda çalip mahali kalmasini yalnizca bize ait olmasini mi istiyoruz.eskiden eskileri dinlerdik simdi yeni birseyler yapanlar var hala eskileri dinliyoruz üstelik zamaninda yeni birseyler yapilmiyor diye yakinmamiza ragmen