Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni çikan gruplari küçük görme nefret ederim kardesim psikolojisi

  • seybn • 16 Ağustos 2006 22:18 • #510007
    yillardir yakinirdik da simdi istemem yan cebime koy durumundayiz.ne olmus yani manga ya çilekese.yoksa biz hep onlarin barlarda çalip mahali kalmasini yalnizca bize ait olmasini mi istiyoruz.eskiden eskileri dinlerdik simdi yeni birseyler yapanlar var hala eskileri dinliyoruz üstelik zamaninda yeni birseyler yapilmiyor diye yakinmamiza ragmen
  • metalwrath • 16 Ağustos 2006 22:22 • #510008
    zeki kişilik
  • lena avrıl • 16 Ağustos 2006 22:39 • #510015
    e bizim tipik özelliğimiz genelrimizde varher şeye bişi bulşatırmak...
  • ga ga • 16 Ağustos 2006 23:34 • #510020
    yoo benim genimde yok öyle bişey
  • blackımpact • 16 Ağustos 2006 23:36 • #510021
    ya yok ben severim ..yeni çıkanları da,amatörleri de..gizli özne var mesela..bence çok iyi ..zardanadam da güzel..manga falan hadi biraz işi yokuşa sürüyolar ama bi önyargı olmamalı kimsede.
  • lena avrıl • 16 Ağustos 2006 23:38 • #510022
    ama manga çok tepki topluyor ama aslında çok da bişi yapmadılar ki

    yani illa az satması bar köşelerinde sürünmesi mi lazım müzisyenlerin...
  • blackımpact • 16 Ağustos 2006 23:40 • #510023
    manga geliyor ..ma-manga geliyor:P:P
  • sadecemüzik • 16 Ağustos 2006 23:43 • #510024
    eskiden eskileri dinlerdik simdi yeni birseyler yapanlar var hala eskileri dinliyoruz


    herkes yeni çıkanları dinleyecek ya da her yeni çıkan iyi olacak diye bir kaide mi var? adam belki 80'lerin hard rock'ını seviyor. dinlemek zorunda değil ki yeni çıkanları.
  • josf_in • 16 Ağustos 2006 23:43 • #510025
    öyle miymiş
  • Aria GalaCtiCa • 16 Ağustos 2006 23:45 • #510026
    Gardımı almış bekliyorum...