Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni çikan gruplari küçük görme nefret ederim kardesim psikolojisi

  • beklicem321 • 17 Ağustos 2006 00:36 • #510066
    sadecemüzik şunu kavrasana.. bak göz kaş işareti yapıyo..
  • lena avrıl • 17 Ağustos 2006 00:39 • #510068
    ağzını topla

    yani ben dalga geçiyorum demek istiyorum o işaretle

    tabii fikrin zikrine yansımış...

    ahahahahah:)
  • beklicem321 • 17 Ağustos 2006 00:39 • #510069
    benim dalga geçmediğimi nerden biliyorsun.. hani sen dalgacısınya ordan çakarsın diye düşündüm ama nerde...
  • sadecemüzik • 17 Ağustos 2006 00:39 • #510070
    anlıyorum seni... garajın yeni soytarısı sensin demek... ama misyonunu tamamlayamıyorsun... garajda böyle tipler hep olmuştur... aslında sizi dönemlere bölmek lazım... neyse sen henüz "sana neeee!!!", "baak pembe kaleeeeeeem! sende yok kiiiii", "banane banane sölicem işte, sölicem işte" aşamasında olduğun için beni anlamanı beklemiyorum.... hadi sen devam et...
  • beklicem321 • 17 Ağustos 2006 00:42 • #510072
    şak şak şak.. ayakta alkışlayıp şapka çıkartıyorum.. ama garmes var yine.. onu unutmayalım.. ordan mesajlaşıp kendinizi öyle tatmin ediniz lütfen..ben bulaşmıyorum artık.. ne hali varsa şey etsin..iyi geceler sizlere.
  • lena avrıl • 17 Ağustos 2006 00:42 • #510073
    tabii canım tabii sen beni kendi bildiğin gibi biri sanmaya devam et....
  • lena avrıl • 17 Ağustos 2006 00:42 • #510074
    tamam uzatmayalım kavga çıkmasın
    .....
  • lena avrıl • 17 Ağustos 2006 00:43 • #510075
    ha bi de soytarı demişin

    sana iade ediyorum....

    bulaşmayın ya bana

    gidin stres topu alın
  • seybn • 17 Ağustos 2006 19:40 • #510168
    yine ayni şeyi yapiyorsun ben işin noktasinda virgülünde degilim sen ne demek istedigimi anladin da anlamamazliktan geliyorsun anlasilan.eger gerçekten anlamadiysan ortada(sende) bir sorun var demektir
  • karabasan_gzem • 17 Ağustos 2006 23:40 • #510191
    iyi olan her müziğe açığız kimsenin küçük gördüğünü sanmıyorum