Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni çikan gruplari küçük görme nefret ederim kardesim psikolojisi

  • lena avrıl • 17 Ağustos 2006 00:09 • #510037
    adamların bir zararı yok ki

    asıl plak şirketleri haa manga sattı bakalım diyolar ve yeni taze rock gruplarına fırsat doğuyor

    kaldı ki bunların çou hadeee müzisyen olalım tarzı gruplar değil uzun zamandan beri sahne alan gruplar....
  • blackımpact • 17 Ağustos 2006 00:09 • #510038
    tepki gösteren sensin.bana saldıran da..rubber silcek hepsini:P
  • sadecemüzik • 17 Ağustos 2006 00:09 • #510039
    yillardir yakinirdik da simdi istemem yan cebime koy durumundayiz.ne olmus yani manga ya çilekese.yoksa biz hep onlarin barlarda çalip mahali kalmasini yalnizca bize ait olmasini mi istiyoruz.eskiden eskileri dinlerdik simdi yeni birseyler yapanlar var hala eskileri dinliyoruz üstelik zamaninda yeni birseyler yapilmiyor diye yakinmamiza ragmen

    hah bak şimdi yazının hepsini aldım... gördüğüm kadarıyla benim alıntı yaptığım söz tek başına bir cümle arz ediyor... "eskiden" den önce bir nokta var. Yanlış hatırlamıyorsam bu cümle sonu demek. Anlatabilmişimdir umarım.
  • Aria GalaCtiCa • 17 Ağustos 2006 00:13 • #510041
    Tamam, ikisi de benim.

    Ama bidahaki sefere bu kadar alıngan olma O.K?
  • blackımpact • 17 Ağustos 2006 00:15 • #510042
    ya anlamıyosun sana alıngan bi tavır sergilemedim zaten.ayrıca mangayı savunmadım genelleme yaptım..
  • lena avrıl • 17 Ağustos 2006 00:19 • #510044
    yaşasın kavga varP:P:P:P:Pşaka ediyorum...
  • Aria GalaCtiCa • 17 Ağustos 2006 00:23 • #510050
    Offf iyi niyetimi tamamen rafa kaldırdım,

    Tamam anlamıyorum; derdimi de anlatamıyorum; zaten hastayım; değerli enerjimi sana -ve mangaya- harcayamam

    not: bu sana yazdığım/yazacağım son mesaj; tek taraflı olarak istediğini söyle arkamdan, gıcık listemin yeni üyesi...
  • blackımpact • 17 Ağustos 2006 00:24 • #510051
    seni seviyorum:P
  • sadecemüzik • 17 Ağustos 2006 00:28 • #510053
    üff! anlaşılan tanrı seni boş zamanında yaratmamış ama boş işlerle uğraşasın diye yaratmış... niye kendini sürekli bir şeyler söylemek zorunda hissediyorsun? şaka etmişmiş...
  • lena avrıl • 17 Ağustos 2006 00:30 • #510058
    niye siliyosam size az bile