yillardir yakinirdik da simdi istemem yan cebime koy durumundayiz.ne olmus yani manga ya çilekese.yoksa biz hep onlarin barlarda çalip mahali kalmasini yalnizca bize ait olmasini mi istiyoruz.eskiden eskileri dinlerdik simdi yeni birseyler yapanlar var hala eskileri dinliyoruz üstelik zamaninda yeni birseyler yapilmiyor diye yakinmamiza ragmen
hah bak şimdi yazının hepsini aldım... gördüğüm kadarıyla benim alıntı yaptığım söz tek başına bir cümle arz ediyor... "eskiden" den önce bir nokta var. Yanlış hatırlamıyorsam bu cümle sonu demek. Anlatabilmişimdir umarım.