İlk defa burda dikkatimi çekmiyorsun; baya bi zamandır ''kompleksli kız'' imajı veriyorsun... Neyse ya; ben sana saldırmak amacıyla yazmamıştım o mesajı; amacım manga ile dalga geçmekti.
Şöyle deyim; fazla alıngan davranıyorsun ve aşırı tepki veriyorsun.
Birkaç forumdur öyle... Hedefim asla sen değildin; mangaya laf atmışken birden karşıma dikildin...