Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni çikan gruplari küçük görme nefret ederim kardesim psikolojisi

  • blackımpact • 16 Ağustos 2006 23:48 • #510027
    iyi çok güzel bozdun beni..kutluyorum seni.
  • Aria GalaCtiCa • 16 Ağustos 2006 23:50 • #510028
    Kompleksli insanları bozmak zor olmuyor...
  • blackımpact • 16 Ağustos 2006 23:53 • #510029
    kimin kompleksli olduğu ortada zaten..
  • josf_in • 16 Ağustos 2006 23:55 • #510030
    oooo iyi iyi bugün garaj forumlarında kavga yok diye üzülüyordum


    haydiiii bastırrrrrr
  • seybn • 16 Ağustos 2006 23:56 • #510031
    cümlenin sadece o bölümünü alirsan tabi ki böyle bir yorum yapman normal herkes senin yaptigin yorumu yapar ama o cümlenin öncesi var
  • Aria GalaCtiCa • 16 Ağustos 2006 23:57 • #510032
    İlk defa burda dikkatimi çekmiyorsun; baya bi zamandır ''kompleksli kız'' imajı veriyorsun... Neyse ya; ben sana saldırmak amacıyla yazmamıştım o mesajı; amacım manga ile dalga geçmekti.
  • blackımpact • 16 Ağustos 2006 23:57 • #510033
    oooo iyi iyi bugün garaj forumlarında kavga yok diye üzülüyordum


    kavga etmiyoruzz..
  • josf_in • 16 Ağustos 2006 23:59 • #510034
    peki
  • blackımpact • 16 Ağustos 2006 23:59 • #510035
    İlk defa burda dikkatimi çekmiyorsun; baya bi zamandır ''kompleksli kız'' imajı veriyorsun...



    sen öyle diyorsan,öyle olsun..ne diyebilirim ki..beni ne kadar tanıyosun ki..
  • Aria GalaCtiCa • 17 Ağustos 2006 00:06 • #510036
    Şöyle deyim; fazla alıngan davranıyorsun ve aşırı tepki veriyorsun.
    Birkaç forumdur öyle... Hedefim asla sen değildin; mangaya laf atmışken birden karşıma dikildin...