sertab erener bi celine dion gibi herkes tarafından bilinir sevilir olurdu (ya da whitney houston, marian carey ve türevleri).
(dünyada türk olmanın acı faturasına iyi bir örnek: sertab, riki martinle bir düet yapmıştı. ve o klipten sadece bizim haberimiz vardı. çünkü, tüm dünyada sertabla çekilen klip değil de sanırım yunan bir kadınla yapılan çalışma oynatılmıştı, biz hala çok sevildiğimiz (!) avrupa birliğine girmeye kasalım enayi gibi)
mee fee öö (kasıtlı olarak böyle yazdım) de belki beatles gibi olabilirdi.