-
Ahmet Kanneci..
-
Hasan Cihat Örter...
Şu an dünya ona tapıyor olurdu =)
-
şebnem kesinlikle çok şey başarırdı..
-
sertab erener bi celine dion gibi herkes tarafından bilinir sevilir olurdu (ya da whitney houston, marian carey ve türevleri).
(dünyada türk olmanın acı faturasına iyi bir örnek: sertab, riki martinle bir düet yapmıştı. ve o klipten sadece bizim haberimiz vardı. çünkü, tüm dünyada sertabla çekilen klip değil de sanırım yunan bir kadınla yapılan çalışma oynatılmıştı, biz hala çok sevildiğimiz (!) avrupa birliğine girmeye kasalım enayi gibi)
mee fee öö (kasıtlı olarak böyle yazdım) de belki beatles gibi olabilirdi.
teoman ingiliz olsaydı ordan atılırdı. yettin ulan çalıp çırpıp kendine yontuyosun kardeşlerinin parçalarını, diye.
-
Eheh güzel yazı =)
Ayrıca Ömer Faruk Tekbilek'i de ekleyeyim bu listeye ben =)
-
Ben :o)
-
Hay bin şeytan :S !!! Nasıl unuttum seni saymayı :P
-
yavuz çetin amerika da doğmalıydı türkiye onu haketmedi hakedemedi
-
tabi ki yuurt dışında doğmak gerekmez ama ne biliym yurt dışında doğanlar 1-0 başlıyolar bu işe... benceee tabi... :)))
-
katılıyorum =)