Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yurtdışında doğsa kesin dünya ona hayran olurdu dediğiniz Türk sanatçılar

  • Necrophilliac • 17 Ağustos 2006 10:42 • #510088
    Ahmet Kanneci..
  • Holy_Bastard • 17 Ağustos 2006 11:38 • #510096
    Hasan Cihat Örter...

    Şu an dünya ona tapıyor olurdu =)
  • lena avrıl • 17 Ağustos 2006 12:07 • #510104
    şebnem kesinlikle çok şey başarırdı..
  • nazmiyyeaah • 17 Ağustos 2006 14:26 • #510128
    sertab erener bi celine dion gibi herkes tarafından bilinir sevilir olurdu (ya da whitney houston, marian carey ve türevleri).
    (dünyada türk olmanın acı faturasına iyi bir örnek: sertab, riki martinle bir düet yapmıştı. ve o klipten sadece bizim haberimiz vardı. çünkü, tüm dünyada sertabla çekilen klip değil de sanırım yunan bir kadınla yapılan çalışma oynatılmıştı, biz hala çok sevildiğimiz (!) avrupa birliğine girmeye kasalım enayi gibi)

    mee fee öö (kasıtlı olarak böyle yazdım) de belki beatles gibi olabilirdi.

    teoman ingiliz olsaydı ordan atılırdı. yettin ulan çalıp çırpıp kendine yontuyosun kardeşlerinin parçalarını, diye.
  • Holy_Bastard • 17 Ağustos 2006 14:30 • #510131
    Eheh güzel yazı =)

    Ayrıca Ömer Faruk Tekbilek'i de ekleyeyim bu listeye ben =)
  • ibanetze • 17 Ağustos 2006 14:31 • #510133
    Ben :o)
  • Holy_Bastard • 17 Ağustos 2006 14:40 • #510135
    Hay bin şeytan :S !!! Nasıl unuttum seni saymayı :P
  • syarar • 17 Ağustos 2006 16:59 • #510153
    yavuz çetin amerika da doğmalıydı türkiye onu haketmedi hakedemedi
  • duman hastasıı • 17 Ağustos 2006 21:44 • #510173
    tabi ki yuurt dışında doğmak gerekmez ama ne biliym yurt dışında doğanlar 1-0 başlıyolar bu işe... benceee tabi... :)))
  • karabasan_gzem • 17 Ağustos 2006 23:42 • #510192
    katılıyorum =)