Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yurtdışında doğsa kesin dünya ona hayran olurdu dediğiniz Türk sanatçılar

  • karayansima • 18 Ağustos 2006 00:36 • #510220
    isveçte dogsam kimseyi tanımazdım bırak Türkiye yi dünyayı tanımazdım.. metal cenneti mübarek yer:))
    ama düsüneyim müziklerimize yabancı olacagım için cahit berkay ve erkin koray olurdu büyük olasılıkla... son yıllardada mercan dede olurdu (ilginç ama seviyorum adamı)
  • deli forever • 20 Ağustos 2006 14:38 • #510446
    ohooo pentagram onu yıllaar yıllar önce yaptı ki zaten..:)
  • Noryth Aquanum • 20 Ağustos 2006 15:39 • #510454
    Serdar Öztop.Gerçi çalışması gerekirdi baya.
  • Necrophilliac • 20 Ağustos 2006 15:45 • #510455
    Serdar Öztop'un pek başarılı olabilrceğini sanmıyorum, çünkü kişilik olarak çok affedersiniz biraz mal.Ha tabi müzik olarak başarılı olanbilir.
  • syarar • 21 Ağustos 2006 15:11 • #510546
    zengin cocuğu o bir halta yaramaz
  • _rasmus_ • 22 Ağustos 2006 19:27 • #510811
    sebnem ferah olabılır zaten ona hayran olmayan yokkı
  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 20:11 • #510832
    bence de
    gökhan çzen fanı olan bir arkdaşım da çok seviyor

    bir de kendini jiletleyen bir arkadaşım vardı hastasıydı....
  • The_Luger • 23 Ağustos 2006 00:33 • #510861
    Sezen aksu MFÖ ve şebnem diyorum ben
  • yagmurum • 23 Ağustos 2006 01:55 • #510876
    Mahsun Kırmızıgül
  • rocke_r • 23 Ağustos 2006 02:02 • #510877
    ısmaıl yeka:S