isveçte dogsam kimseyi tanımazdım bırak Türkiye yi dünyayı tanımazdım.. metal cenneti mübarek yer:))
ama düsüneyim müziklerimize yabancı olacagım için cahit berkay ve erkin koray olurdu büyük olasılıkla... son yıllardada mercan dede olurdu (ilginç ama seviyorum adamı)