ben bunu birkeresinde yaptım,ama karşıda ki kişi için imkansız bi aşktı bu ve fonda:
unutursun için yana yana
unutursun ölüm sana bana
zaman nasır kanayan yarama
unutursun unutursun.... diyodu:( çok kötü olmuştum:(
duymak istediğim en son şarkı oydu galiba o anda...