Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • Noryth Aquanum • 22 Ağustos 2006 22:16 • #510848
    Yavuz Çetin - Erkeğin Olmak İstiyorum.
    Başka söze gerek yok. :9
  • aldieb • 22 Ağustos 2006 23:38 • #510855
    ben bunu birkeresinde yaptım,ama karşıda ki kişi için imkansız bi aşktı bu ve fonda:
    unutursun için yana yana
    unutursun ölüm sana bana
    zaman nasır kanayan yarama
    unutursun unutursun.... diyodu:( çok kötü olmuştum:(
    duymak istediğim en son şarkı oydu galiba o anda...
  • rocke_r • 22 Ağustos 2006 23:43 • #510856
    ısmael yk ısterım senı :S anathemadan one last goodbye calsın ısterım
  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 23:50 • #510857
    Allah sizi ne yapsın şurda iki gıdım hayal kurcam batırdınız ya

    böyle harun yüzüme karşı küçük sevgiimi siöylerken düşünüyodum size de aferin...
  • cliffleeburton • 23 Ağustos 2006 00:16 • #510859
    valla bilemeyecem ama fonda master of puppets veya and justice for all olmadı bed of razors olmadı wind of change olabilir
  • Noryth Aquanum • 23 Ağustos 2006 00:56 • #510863
    Ne Master Of Puppets'ı ya ?
  • lena avrıl • 23 Ağustos 2006 00:59 • #510864
    ya şu da olabilir bomba bomba nokta com
    hani kızlar için en iyi aşk şarkısı en tanıtıcı en eğitici:P:P:P:P:P:PP:Ppehhhh iğrenç
  • cthulhu88 • 23 Ağustos 2006 01:30 • #510868
    ne aşkı ne itirafı yaa...
  • yagmurum • 23 Ağustos 2006 01:51 • #510875
    Demet Akalın, Helal olsun...:))))
  • jubei • 23 Ağustos 2006 05:46 • #510889
    Aimee Mann - It's Not