Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • narkozz • 11 Eylül 2006 12:44 • #513031
    tamamen katılıyorum...............
  • PerFecT dReam • 11 Eylül 2006 13:11 • #513032
    PLACEBO_Without you I'm nothing calsınnnnnnn.....
  • donald_cobain • 11 Eylül 2006 16:33 • #513042
    to bid you farewell derim ben valla yok bea something in the way anaa unutuodum aman ikiside olur valla

    aslında kent'ten stanna hos mig en guzeli olurdu evet evet bu ya da(ya da'yı bitişik yazınca kızıyolar hey allam yaa) solved unbelievable'dan
    ya cok b.ktan soru bu :D bissuru sarkı gelioaklına insanın..
  • donald_cobain • 11 Eylül 2006 16:36 • #513043
    dogru bak oda var birde passive aggressive var ya oda supper olurdu
  • Drive-MAN • 11 Eylül 2006 19:55 • #513054
    anathema angelıca bu sarkıyı dınlerken etrafımda kım varsa asık olabılırım sevgılımlede dınlemek ısterdım askımı ıtıraf ederken olmasa bıle
  • sadecemüzik • 11 Eylül 2006 20:15 • #513057
    ben!

    Fon için önceden hazırlık yaparım. Kendi sesimle bir şeyler söyleyip kaydederim. Malum ana gelindiğinde kayıttan kendi sesim bana fon olur. Ha bu arada kimseye aşk falan ilan etmem. Sakat iş!
  • cthulhu88 • 12 Eylül 2006 00:36 • #513079
    ben!

    Baba ilan dedğin sakat iş zatne.Bir anda yalanda olabilirsin... ;)
  • eternal_silent • 12 Eylül 2006 01:15 • #513087
    ben!

    all love can be-charlotte church..ben böyle güzel bi ses duymadım..kadife gibi resmen ya gözlerin doluyo şarkıyı dinlerken sözler desen o biçim...o şarkıyla kafalayamayacağım adam yoktur :P ki şaarkı a beatiful mind isimli şahane başyapıtın soundtracki olur..
  • bleed2 • 12 Eylül 2006 09:47 • #513104
    ben!

    passenger,my ımmortal , wermıllıon part2
  • yağmurlu rock • 12 Eylül 2006 19:51 • #513135
    ben!

    sadece metallica nothing else çalsın isterdim başka şarkıya gerek yok