Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • eternal_silent • 12 Eylül 2006 01:15 • #513087
    ben!

    all love can be-charlotte church..ben böyle güzel bi ses duymadım..kadife gibi resmen ya gözlerin doluyo şarkıyı dinlerken sözler desen o biçim...o şarkıyla kafalayamayacağım adam yoktur :P ki şaarkı a beatiful mind isimli şahane başyapıtın soundtracki olur..
Bu konunun tüm mesajları