Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • chooper • 9 Eylül 2006 01:36 • #512865
    willie nelson&ray charles - seven spanish angels
  • iussy • 9 Eylül 2006 01:52 • #512866
    Je suis malade - Lara Fabian (Icerik olarak uymayacaktir belki de ama sadece ses ve muzik olarak..)
  • ville89 • 9 Eylül 2006 02:53 • #512871
    aslında wasptan animal calsa güzel olur... niyetini belli edersin hiç olmazsa:))
  • asarneyeal • 9 Eylül 2006 02:56 • #512872
    yaws ben direk ettim fon mon hikaye direk teklif edin gitsin.. romantizm aşkı öldürür...
  • Kitamoto • 9 Eylül 2006 03:08 • #512876
    mavi sakal-gönlümde
  • melodic_satan • 10 Eylül 2006 22:05 • #512993
    sweet child of mine olabilir mesela
  • psychedelian • 11 Eylül 2006 00:01 • #513003
    süper seçim tebrik ederim
  • beklicem321 • 11 Eylül 2006 00:04 • #513004
    fonda herhangi bir şarkı çalsın istemezdim.. hönk diye söylerim zaten.. ne kasacağım kendimi o kadar.. yok o çalsın.. yok bu çalsın.. mumlar olsun.. karanlık olsun.. tek başımıza olalım.. sinemada bile söylerim ya da veliefendi hipodromunda..
  • byrm_89 • 11 Eylül 2006 00:44 • #513007
    Abi stop diye bi şarkı vardı ama kimin olduğunu unttum :D
  • Rock_forever • 11 Eylül 2006 11:38 • #513029
    whitesnake.........is this love...........