İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz
chooper
• 9 Eylül 2006 01:36 •
#512865
willie nelson&ray charles - seven spanish angels
iussy
• 9 Eylül 2006 01:52 •
#512866
Je suis malade - Lara Fabian (Icerik olarak uymayacaktir belki de ama sadece ses ve muzik olarak..)
ville89
• 9 Eylül 2006 02:53 •
#512871
aslında wasptan animal calsa güzel olur... niyetini belli edersin hiç olmazsa:))
asarneyeal
• 9 Eylül 2006 02:56 •
#512872
yaws ben direk ettim fon mon hikaye direk teklif edin gitsin.. romantizm aşkı öldürür...
Kitamoto
• 9 Eylül 2006 03:08 •
#512876
mavi sakal-gönlümde
melodic_satan
• 10 Eylül 2006 22:05 •
#512993
sweet child of mine olabilir mesela
psychedelian
• 11 Eylül 2006 00:01 •
#513003
süper seçim tebrik ederim
beklicem321
• 11 Eylül 2006 00:04 •
#513004
fonda herhangi bir şarkı çalsın istemezdim.. hönk diye söylerim zaten.. ne kasacağım kendimi o kadar.. yok o çalsın.. yok bu çalsın.. mumlar olsun.. karanlık olsun.. tek başımıza olalım.. sinemada bile söylerim ya da veliefendi hipodromunda..
byrm_89
• 11 Eylül 2006 00:44 •
#513007
Abi stop diye bi şarkı vardı ama kimin olduğunu unttum :D
Rock_forever
• 11 Eylül 2006 11:38 •
#513029
whitesnake.........is this love...........
«
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
..
15
»