Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • Soulforger • 18 Ağustos 2006 23:29 • #510322
    İsmail YK - Allah Belanı Versin =)
  • duman hastasıı • 18 Ağustos 2006 23:31 • #510323
    düşünsene sen aşkını itiraf ediyosun fon müziği olarakta allah belanı versinnn allah seni kahretsin :) daha güzeli olamaz::: :)))
  • Soulforger • 18 Ağustos 2006 23:32 • #510324
    Tabii ya , o solo girdiğinde tav olmıcak kız tanımıyorum ben =P
  • duman hastasıı • 18 Ağustos 2006 23:33 • #510325
    heralde dünyanın en duygusal müziği hangi kız karşı koyabilir ki :))))))
  • Aria GalaCtiCa • 18 Ağustos 2006 23:53 • #510336
    Karşımdaki kadın Sarah Jezebel Deva olacaksa (ki asla olmayacak, ama yazayım yine de) mirror's paradise... Dinle ve kadına aşık ol; ta ki resmini görene kadar:D
  • linkin_parkk_ • 18 Ağustos 2006 23:55 • #510337
    TABİ Kİ EVANESCENCE - MY İMMORTAL
  • better_than_yo • 19 Ağustos 2006 17:23 • #510367
    blue ösyter cult-astronomy (ama metallica coverı)
  • rocke_r • 19 Ağustos 2006 17:39 • #510368
    anatemana nın parısıenne moonlıghtını dınle ne my ımmortalı eskıdı onlar:=)
  • karayansima • 19 Ağustos 2006 17:54 • #510369
    bob dylan-one more cup of coffee
    aylin aslım- senin gibi
    bunun gerçekten denenmis ve basarıya ulasılmıs sarkılardır:))
  • MUTLU GENÇ_2 • 19 Ağustos 2006 19:32 • #510379
    bence yerlilerer baksak daha iyi olur bence biz aşkı meleklerden çaldık olabilir