Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • _one_ • 16 Aralık 2006 21:13 • #519050
    fuck the shit calsın...farklı amaclarada hızmet eder :))
  • uzmania • 17 Aralık 2006 18:42 • #519107
    cat stevens-wild world
  • retaliation • 17 Aralık 2006 18:59 • #519108
    şöyle bi şarkı vardı popüler aşkımı itiraf ediyorum ister sev ya da sevme diye o çalsın :P:P
  • donald_cobain • 18 Aralık 2006 04:04 • #519136
    ana bak ne geldi aklıma damien rice blowers daughter manyak olur cant take my eyes of youu derken tam söylemek cevabın olumlu olmasında tam randıman sağlayabilir
  • beklicem321 • 18 Aralık 2006 09:09 • #519138
    Katılmamak elde değil. Güzel parçadır..
  • pitbulll • 3 Ocak 2007 03:38 • #520084
    james blunt-you are beatiful veya simple plan-welcome to my life süper olurdu ya
  • stanlie • 4 Ocak 2007 00:31 • #520143
    tabii ki Van Morrison-Lonely and Blue
  • deli kız • 4 Ocak 2007 09:41 • #520151
    ııı ben nane nane çalsın isterimm!!!!hayır nifret idiyorum kindimdiinnn..kanımca müzik anlıyışım buzulduuuu
  • kuvvetmira_p • 4 Ocak 2007 13:59 • #520163
    bana erkek arkadaşım hasan yılmazdan kırmızı motoru armağan etmişti, bu bizim şarkımız olacak demişti ve ilk tokadını o gün yemişti..iğrenç bi gündü..
  • drunknosferatu • 10 Ocak 2007 13:09 • #520453
    love song. gerçi böyle şarkılarla falan olmuyo. karşıdakinin meyli yoksa the cure gelse neye yarar:(