Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • PunKursaD • 18 Ocak 2007 11:08 • #520750
    muhaha :) gwen stefani - cool :)
  • acly • 19 Ocak 2007 22:05 • #520890
    dream theater - spirit carries on
  • TherioNFaN • 19 Ocak 2007 22:43 • #520898
    accept-no time to lose
    üstüne tanımam :)
  • bluff • 22 Ocak 2007 23:41 • #521117
    orphaned land_the beloveds cry
  • HardrocK • 23 Ocak 2007 08:02 • #521125
    Sentenced --- Mourn
  • whyhione • 23 Ocak 2007 17:05 • #521144
    morrisey - let me kiss you
  • MBD • 26 Ocak 2007 11:47 • #521323
    queen-love of my life
  • YOK_snm • 26 Ocak 2007 17:20 • #521338
    anathema-one last goodbye
    shroud of false
    parisenne moonlight
    ya da herhangi bi anathema parçası mükemmel olurdu bence
  • no_way • 27 Ocak 2007 00:13 • #521358
    bob dylan-you belong to me
  • bluff • 28 Ocak 2007 10:16 • #521435
    Parisienne Moonlight-Anathema