Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • ChesterCharles • 12 Eylül 2006 22:42 • #513218
    free fall in flames
  • ChesterCharles • 12 Eylül 2006 22:43 • #513219
    ben!

    Baba ilan dedğin sakat iş zatne.Bir anda yalanda olabilirsin... ;)

    çok gördüm öylelerini:)
  • cthulhu88 • 12 Eylül 2006 23:54 • #513229
    ben!

    Bizzat yaşadım :P dii tabiyikide :P
  • _rasmus_ • 13 Eylül 2006 02:41 • #513260
    ben!

    vermillion guzel secım
    ben hoobastank-if only derım herkesede tavsıye ederım guzel sarkı
  • brakula • 13 Eylül 2006 02:52 • #513265
    ben!

    katılıyorum
  • ChesterCharles • 13 Eylül 2006 19:24 • #513357
    ben!

    yaşadın yaşadın dimi itiraf et puhaha
  • cthulhu88 • 13 Eylül 2006 19:25 • #513358
    ben!

    :D "eee" cevabı aldım diyim bidfe eğlenin :P
  • melodic_satan • 15 Eylül 2006 20:36 • #513602
    tesekkür ederim
  • running blind • 15 Eylül 2006 21:16 • #513605
    kendi yaptığım bi besteyi ona bizzat çalarım bundan büyük bi itiraf olamaz bence
  • running blind • 15 Eylül 2006 21:17 • #513607
    kendi yaptığım bi besteyi ona bizzat çalarım bundan büyük bi itiraf olamaz bence