Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • melodic_satan • 15 Eylül 2006 21:19 • #513608
    harikasın bizde öyle marifetler yok tabi
  • deathcomp • 16 Eylül 2006 01:29 • #513630
    Wasting love - iron maiden
  • BurakFender • 16 Eylül 2006 10:56 • #513639
    Slipknot-The Nameless(son nakaratı-->Doon't.Never wanted anybody more...ama dediğim gibi sonuncu yani distortion olan:))
  • valequendil • 20 Eylül 2006 05:03 • #513953
    :D dying fetus-kill your mother rape your dog :D haha
  • kerobas • 21 Eylül 2006 00:26 • #513989
    Cem KARACA - oy bana bana
  • answer40 • 21 Eylül 2006 00:27 • #513990
    Ahmet Kaya - Doruklara Sevdalandım tek geçerim askimi itiraf etceğim kişinin başını şişirmek istemem cızırtı sesleriyle
  • filintae_cf_ • 25 Eylül 2006 09:42 • #514243
    george michael-careless whispers
  • delibaterist • 19 Kasım 2006 16:37 • #517555
    ben kararımı değiştirdim:)
    hayko çepkin-fırtınam
  • HereticSlave • 19 Kasım 2006 19:25 • #517563
    cannibal corpse - stripped, raped and strangled
  • M_M_M • 20 Kasım 2006 18:45 • #517637
    eric clapton-you are wonderful tonight