Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • BurakFender • 16 Eylül 2006 10:56 • #513639
    Slipknot-The Nameless(son nakaratı-->Doon't.Never wanted anybody more...ama dediğim gibi sonuncu yani distortion olan:))
Bu konunun tüm mesajları