Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • ville89 • 20 Ağustos 2006 00:01 • #510399
    kiss-i was made for lovin you:))
  • petru • 20 Ağustos 2006 18:54 • #510464
    led zeppelin - since i've been loving you
  • Rocker_661 • 21 Ağustos 2006 15:06 • #510541
    Evanescence - Bring me to life
  • lena avrıl • 21 Ağustos 2006 15:10 • #510544
    mor ve ötesi küçük sevgilim olurbelki ya da bunlar saçma işler boşverin ya
  • grand_azur • 21 Ağustos 2006 20:00 • #510603
    böyle bi durumda kesin şebnem'in kadın albümünü kapıp bırak kadının olayım'ı son ses açardım.
    aslı-nerdesin de iyidir bu tarz durumlar için.
  • weezer_rivers • 21 Ağustos 2006 20:07 • #510608
    the rolling stones-angie
  • cthulhu88 • 21 Ağustos 2006 21:13 • #510622
    Rhymefest-All Girls Cheat :D
  • _rasmus_ • 22 Ağustos 2006 19:22 • #510806
    coldplay-fix you
  • ChesterCharles • 22 Ağustos 2006 21:35 • #510841
    placebo-infra red sadistlk mi olurdu nakarat bölümü falan
  • lena avrıl • 22 Ağustos 2006 21:53 • #510847
    bence korkar kaçardı :) kaza olcak falan...