Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • cthulhu88 • 20 Kasım 2006 20:44 • #517643
    Ya ne romantikmiş var ya şu aşk ilanı.Böyle arka planda müzik felan.Şanssızlıktanmıdır nedir her ilan-ı aşkımda bizi sizi sonra arıcaz durumları olmuştur (hoş;aranmışımdır da) ama şimdi garibime gitti ha :)
  • medussa • 21 Kasım 2006 10:49 • #517680
    guns n roses NOWEMBER RAİN
  • nefretimsin • 21 Kasım 2006 12:44 • #517685
    çalmasın mümkünse:) dikatim dağılır.. domates biber patlıcan olayına döner bizimkide:)
  • gitarist • 21 Kasım 2006 21:08 • #517709
    bitliste 5 minare tercıhımdır :D
  • Afak • 9 Aralık 2006 00:54 • #518649
    you shook me - led zeppelin
  • muratsacrifice • 9 Aralık 2006 12:38 • #518662
    Joe SATRIANI-Forgotten (part 2)
  • NeGüZeL_İsTnbL • 10 Aralık 2006 03:14 • #518692
    fonda şarkı çalarsa ne diyceğimi unuturum ben. Ama nickelback - someday olabilir düşünsem değişebilir tabi...
  • cthulhu88 • 11 Aralık 2006 23:58 • #518789
    the cure-lovesong...
  • dark_tran_ • 12 Aralık 2006 00:23 • #518793
    rammstein-bück dich dycem ama daha doğrusu bück mich olur heralde:)
  • BLue_TeaR • 14 Aralık 2006 22:56 • #518963
    ölüm marsıııı