Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • seybn • 18 Ağustos 2006 20:13 • #510286
    büyük ihtimalle orjinal bir soru degil arastirmadim daha önce olmus mu olmamis mi diye...bu yönden gelecek elestirilere açigim.
  • Soulforger • 18 Ağustos 2006 20:14 • #510287
    Skid Row - I Remember You

    Öyle oldu zaten =)
  • ibanetze • 18 Ağustos 2006 20:21 • #510289
    Gary moore - still got the blues :o)

    kız ne zamandan beri buluzuma sahipsin diye sorar arada,iyi olur yani :P
  • tumb_665 • 18 Ağustos 2006 21:20 • #510292
    starsailor- way to fall
  • Noryth Aquanum • 18 Ağustos 2006 21:21 • #510293
    Nina Simon - Don't Let Me Be Misunderstood
  • karabasan_gzem • 18 Ağustos 2006 22:13 • #510297
    =)
  • kkurt • 18 Ağustos 2006 22:37 • #510303
    varmı frank zappa kadar romantik olanı...:D

    http://www.youtube.com/watch?v=w9cRU1kjnfc&mode=related&search=
  • Soulforger • 18 Ağustos 2006 23:27 • #510318
    İyi de sen tuvallette bile fon müziği olarak Still Got The Blues istersin zaten =)
  • rocke_r • 18 Ağustos 2006 23:28 • #510320
    ısmaıl yk ısterım senı :S:S
  • duman hastasıı • 18 Ağustos 2006 23:29 • #510321
    ismail yk ıyyy kro adam yaaa aslında ismail yk allah belanı versin de çalabilir... :)