İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz
seybn
• 18 Ağustos 2006 20:13 •
#510286
büyük ihtimalle orjinal bir soru degil arastirmadim daha önce olmus mu olmamis mi diye...bu yönden gelecek elestirilere açigim.
Soulforger
• 18 Ağustos 2006 20:14 •
#510287
Skid Row - I Remember You
Öyle oldu zaten =)
ibanetze
• 18 Ağustos 2006 20:21 •
#510289
Gary moore - still got the blues :o)
kız ne zamandan beri buluzuma sahipsin diye sorar arada,iyi olur yani :P
tumb_665
• 18 Ağustos 2006 21:20 •
#510292
starsailor- way to fall
Noryth Aquanum
• 18 Ağustos 2006 21:21 •
#510293
Nina Simon - Don't Let Me Be Misunderstood
karabasan_gzem
• 18 Ağustos 2006 22:13 •
#510297
=)
kkurt
• 18 Ağustos 2006 22:37 •
#510303
varmı frank zappa kadar romantik olanı...:D
http://www.youtube.com/watch?v=w9cRU1kjnfc&mode=related&search=
Soulforger
• 18 Ağustos 2006 23:27 •
#510318
İyi de sen tuvallette bile fon müziği olarak Still Got The Blues istersin zaten =)
rocke_r
• 18 Ağustos 2006 23:28 •
#510320
ısmaıl yk ısterım senı :S:S
duman hastasıı
• 18 Ağustos 2006 23:29 •
#510321
ismail yk ıyyy kro adam yaaa aslında ismail yk allah belanı versin de çalabilir... :)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
..
15
»