Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • josf_in • 23 Ağustos 2006 08:30 • #510890
    kesinlikle yavuz çetin

    artık erkeğin olmak istiyorum mu dersiniz

    sadece senin olmak mı dersiniz...
  • josf_in • 23 Ağustos 2006 08:32 • #510891
    yorum yok
  • syarar • 23 Ağustos 2006 09:45 • #510896
    aynen yavuz çetin ama hangisi olursa köleyi de unutma dostum
  • dimmuborgirfan • 30 Ağustos 2006 17:46 • #511859
    Lacuna Coil-Entwined
  • PoWe • 30 Ağustos 2006 18:05 • #511861
    November Rain
  • syarar • 30 Ağustos 2006 18:17 • #511876
    hangi solo :P:P
  • jimi_zoso_page • 30 Ağustos 2006 19:48 • #511907
    Thank you led zeppelin
  • _- • 30 Ağustos 2006 19:55 • #511909
    Falling up - the gathering çalsın. madem artık 2 kişi olcaz o zaman..
  • delibaterist • 30 Ağustos 2006 20:59 • #511931
    tek şarkı war aklımda duman=beni yak
  • Ayrton Senna • 30 Ağustos 2006 21:06 • #511935
    X Japan - Forever Love