Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • beklicem321 • 11 Eylül 2006 00:04 • #513004
    fonda herhangi bir şarkı çalsın istemezdim.. hönk diye söylerim zaten.. ne kasacağım kendimi o kadar.. yok o çalsın.. yok bu çalsın.. mumlar olsun.. karanlık olsun.. tek başımıza olalım.. sinemada bile söylerim ya da veliefendi hipodromunda..
Bu konunun tüm mesajları