Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

askinizi itiraf ediyorsunuz fonda hangi sarki çalsin isterdiniz

  • sadecemüzik • 11 Eylül 2006 20:15 • #513057
    ben!

    Fon için önceden hazırlık yaparım. Kendi sesimle bir şeyler söyleyip kaydederim. Malum ana gelindiğinde kayıttan kendi sesim bana fon olur. Ha bu arada kimseye aşk falan ilan etmem. Sakat iş!
Bu konunun tüm mesajları