Arkadaşlar bıkmadınız mı? Neden bütün yerli gruplara hırsız muamelesi yapıyorsunuz? Ya malmsteen bach ın bestelerini aynen alıp kendi sarkısı gibi calıyor ama bugüne kadar bir isvecli "hırsız lan bu" demedi...
Cehennemde her milleti ayrı ayrı kuyulara atmışlar. Zebaniler kendi aralarında tartışıyormuş işlerinin zorluğundan. İngilizlerden sorumlu zebani şikayet etmiş: bunlar birbirlerine destek olup kule gibi kuyunun tepesine cıkmaya calısıyorlar her seferinde asagı itmek zorunda kalıyorum.. Türklerden sorumlu olansa gayet rahat olduğunu söylemiş: bana gerek kalmıyor bir tanesi tepeye ulaşınca diğerleri aşağı cekiyor zaten...
anlayana...