yaaa arkadaslar neoldugunu ögrendikde neoldu simdi elinize ne gecti benim nefretim gevti elinize cünkü dumani cok seviyorum arak olsada gicigina simdi o sarkiyi dinliyorum yarinda dinlicem hayatimin sonuna kadar dinlicem noterle onaylatsanizda dinlicem ufff simdi birgün dumandan nefret etmeye baslasam bile istanbul sarkisni yinede bikmadan usanmadan dinlicem bu arakciliga göz yumdugumdan deyil böyle bütün türk grublarina sizin bu gicik camur atma olayiniz varya ona göz yumamiyorum yapmayin arkadaslar dinliyen dinler yaaa