:) çok iyi ya... Bugün uyandığımda gerçi hiç uyumamıştım ama sabahın ilk ışıklarında aklıma gelen ve rahat 2-3 saat mırıldandığım bir şarkı var..nedendir bilmiyorum ama söyleyedurdum bugün bunu..
ajda pekkan - ağlama anne (benim için ağlama, ben de herkes kadar aldım acılardan)