Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyandıgınızda aklınıza gelen ve günboyu söylediginiz parca..

  • tugche_ • 18 Şubat 2007 16:34 • #523011
    o günlerde dinlediğim sarkılara bağlı
  • Roycolt • 18 Şubat 2007 16:42 • #523012
    Papa Roach - Between Angels and Insects ! Bırak uyandığım zaman söylememi , rüyamda bile dinlemiştim bi gün!
  • chumbucket • 18 Şubat 2007 22:02 • #523029
    king crimson-sleepless takılıyor çoğu zaman.
  • gokcen • 19 Şubat 2007 03:47 • #523065
    bir gün önce 1trilyon kere dinlenmiş olan şarkıdır
  • beklicem321 • 19 Şubat 2007 10:07 • #523066
    Özellikle dinlediğim bir şarkı yoktur. Radyo ekseni açarım ne gelirse artık :)
    İstek de yaparım bol bol :)
  • da hui • 19 Şubat 2007 20:38 • #523109
    Pentagram - Sonsuz'a çok feci kafayı taktım bu ara, bütün gün ya mırıldanıyorum ya dinliyorum.
  • dawn_ • 19 Şubat 2007 21:57 • #523114
    ya o günden güne değişiyo ama nerdeyse hergün olur benim öyle kafama takılan bi şarkım.bugün mesela yavuz çetin yaşamak istemem söylüyorum baya ilginç bi durum....=)=)
  • AnqeLicA • 19 Şubat 2007 22:38 • #523118
    AnathemA-One Last Goodbye ya da A natural disaster..ama bu aralar aklıma sürekli justın tımberlake-sexyback qeliyor .d
  • ajiba • 20 Şubat 2007 15:40 • #523145
    anketi gördüğüm günden beri inat eder gibi söylemiyordum şarkı sabahları aksilik işte ama bu gün yakaladım kendimi
    günün şarkısı:
    seyrüsefer_ sertap erener(sertab gibi)
    "annem beni aşka ver
    asi başım bir aşka boyun eğer..."
  • beklicem321 • 20 Şubat 2007 15:43 • #523146
    :) çok iyi ya... Bugün uyandığımda gerçi hiç uyumamıştım ama sabahın ilk ışıklarında aklıma gelen ve rahat 2-3 saat mırıldandığım bir şarkı var..nedendir bilmiyorum ama söyleyedurdum bugün bunu..

    ajda pekkan - ağlama anne (benim için ağlama, ben de herkes kadar aldım acılardan)