-
uyandığımda değil ama sabahın köründe(ki hala uyuyor oluyorum)sınıfta "gitme sana muhtacı" şarkısıyla karşılandığım için bütün gün otomatiğe bağlayıp "gitmeee..." diye dolandım ortalarda,bakışları tahmin edersiniz sanıyorum?
ruhu şad olsun madem
"tatlı gönüllere giren
zeki müren"
-
bu forum devam ettikçe buralardayım her gün yazıcam çok sevdim.
bu günümün şarkısı _sahil_di.
-
:)
sabah 4 filandı sanırım eve geldim.. uyumadım hiç :( sabah işte güneş filan çıktı o anda bu başlık aklıma geldi hemen bilgisayardaki müzik oynatıcıma baktım..bir de ne göreyim..
vega - bu sabahların bir anlamı olmalı çalıyor ;) bilmem anlatabildim mi?
-
gece yatmadan önce dinlediğim şarkılar sabah uyandığımda hala kulaklarımda oluyo.. ama yavuz çetin şarkıları dilimden düşmez
-
anlaşıldı merkez:)
olmalı elbet:)
-
Ya ben metal falan dinlerim ama ''mode xl'' in lan die bi şarkısı var aklımdan çıkmıyo.Sizede tavsiye ederim manyak bi şarkı.
-
ben genelde for whom the bell tolls u söylerim..:))
-
ay found kiss