Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyandıgınızda aklınıza gelen ve günboyu söylediginiz parca..

  • ajiba • 22 Şubat 2007 16:49 • #523222
    uyandığımda değil ama sabahın köründe(ki hala uyuyor oluyorum)sınıfta "gitme sana muhtacı" şarkısıyla karşılandığım için bütün gün otomatiğe bağlayıp "gitmeee..." diye dolandım ortalarda,bakışları tahmin edersiniz sanıyorum?
    ruhu şad olsun madem
    "tatlı gönüllere giren
    zeki müren"
  • ajiba • 23 Şubat 2007 16:17 • #523278
    bu forum devam ettikçe buralardayım her gün yazıcam çok sevdim.
    bu günümün şarkısı _sahil_di.
  • beklicem321 • 23 Şubat 2007 16:21 • #523280
    :)
    sabah 4 filandı sanırım eve geldim.. uyumadım hiç :( sabah işte güneş filan çıktı o anda bu başlık aklıma geldi hemen bilgisayardaki müzik oynatıcıma baktım..bir de ne göreyim..
    vega - bu sabahların bir anlamı olmalı çalıyor ;) bilmem anlatabildim mi?
  • soulpower • 23 Şubat 2007 16:22 • #523282
    gece yatmadan önce dinlediğim şarkılar sabah uyandığımda hala kulaklarımda oluyo.. ama yavuz çetin şarkıları dilimden düşmez
  • ajiba • 23 Şubat 2007 16:44 • #523291
    anlaşıldı merkez:)
    olmalı elbet:)
  • bado1907 • 23 Şubat 2007 17:29 • #523301
    Ya ben metal falan dinlerim ama ''mode xl'' in lan die bi şarkısı var aklımdan çıkmıyo.Sizede tavsiye ederim manyak bi şarkı.
  • deathvalley • 23 Şubat 2007 17:30 • #523302
    ben genelde for whom the bell tolls u söylerim..:))
  • ajiba • 24 Şubat 2007 15:47 • #523364
    ay found kiss