Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyandıgınızda aklınıza gelen ve günboyu söylediginiz parca..

  • beklicem321 • 23 Şubat 2007 16:21 • #523280
    :)
    sabah 4 filandı sanırım eve geldim.. uyumadım hiç :( sabah işte güneş filan çıktı o anda bu başlık aklıma geldi hemen bilgisayardaki müzik oynatıcıma baktım..bir de ne göreyim..
    vega - bu sabahların bir anlamı olmalı çalıyor ;) bilmem anlatabildim mi?
Bu konunun tüm mesajları