:)
sabah 4 filandı sanırım eve geldim.. uyumadım hiç :( sabah işte güneş filan çıktı o anda bu başlık aklıma geldi hemen bilgisayardaki müzik oynatıcıma baktım..bir de ne göreyim..
vega - bu sabahların bir anlamı olmalı çalıyor ;) bilmem anlatabildim mi?