Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyandıgınızda aklınıza gelen ve günboyu söylediginiz parca..

  • Soulforger • 27 Ağustos 2006 15:24 • #511528
    Ben bu herifin ismini bir yerde duymuştum ama çıkaramadım şimdi. Neyin nesi bu?
  • SlipknotSlave • 27 Ağustos 2006 15:32 • #511531
    topun sesi :D
  • SlipknotSlave • 27 Ağustos 2006 15:33 • #511532
    mert içgören vatandaşımızı şöyle yorumlayım:
    kendisinden daha büyük bi şahsiyet bulunamamıştır
    bknz:http://www.itusozluk.com/goster.php?t=mert+i%E7g%F6ren
    ayrıca kendine has yorumları için bknz:
    http://www.merticgoren.com/
  • Soulforger • 27 Ağustos 2006 15:36 • #511533
    Gittim , gördüm , küfrettim.
  • karabasan_gzem • 28 Ağustos 2006 00:00 • #511584
    sabah gözümü açar açmaz söylemeye başladığım ve bütün gün boyu sölediğim şarkı yavuz çetin_sadece senin olmak istedim =)
  • musiclover • 28 Ağustos 2006 02:29 • #511591
    söylediğim değil de mırıldandığım diyeyim çünkü sözleri yok: por una cabeza..ne müthiş bir beste değil mi..bravo alfredo..
  • Noryth Aquanum • 28 Ağustos 2006 08:34 • #511592
    Fates Warning - Monument

    Kaç gündür dilimde yahu , de get !
  • bu-rock_fatih • 28 Ağustos 2006 10:18 • #511595
    dün bi uyandım:paklıma yolgezerin refikası bi takılmış..akşama kadr refika dedim durdum...
  • sacredsoul • 28 Ağustos 2006 15:13 • #511602
    ringside takılı şuan tired of being sorry :s
  • narkozz • 28 Ağustos 2006 19:00 • #511628
    aklımı tutamadım kafa tasımdaaa uçtu uçtu
    gün boyu bunu söylüyorum bugün sınavda da söyledim zuahaha =)