Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyandıgınızda aklınıza gelen ve günboyu söylediginiz parca..

  • chumbucket • 21 Şubat 2007 00:57 • #523181
    interpol- evil çok takılmaya başladı bu ara bir de yeni türkü-çember..
  • NeGüZeL_İsTnbL • 21 Şubat 2007 09:58 • #523184
    Nedense bu sabah Therion - Seawinds (accept cover) takıldı açtım üstüste hala onu dinliyorum. Harika bi parça. Şarkıyı dinlerken çevirisine bi gözatmalısınız. Sabahın bu saatlerinde iç açıcı bi duygu veriyor. Tavsiye edilir ;)
  • beklicem321 • 21 Şubat 2007 10:31 • #523185
    Yeni uyandım sayılır..

    satyricon - walk the path of sorrow sabah sabah çok iyi gidiyor ;)sanırım gün boyu satyricon dinleyeceğim...
  • distrustful • 21 Şubat 2007 10:34 • #523186
    bi insan sabah ilk hangi parçayı duyarsa bütün gün dilinde bu parça oluyo. takmıştım dün norra el norra ya bütün gün dilimdeydi bugün yok mesela :P
  • metalikmanyak • 21 Şubat 2007 10:41 • #523187
    arggghhhhhhh olamazzzzzz yaaaaaaa:S okulda elemanın etki tiridine tiridine bandım bedava mı sandın para virip aldım diye mırıldanıyodu:S 2 saatten beri bende söylüyoruuuuum:S
  • maydonozz • 21 Şubat 2007 18:31 • #523192
    banada "biiiiiir çok sıkıldım ikiiiii ...... ooooo ...." bunu söledi bügün hep bunu söledim =(( ama normalde her sabah

    ogün şanlısoy-hadi beni güldür biraz (hastayım bu adama)
  • ChesterCharles • 21 Şubat 2007 18:42 • #523193
    ı rape myself:S calliban
  • whyhione • 21 Şubat 2007 19:55 • #523194
    Noryth Aquanum
    28 Ağustos 2006 Pazartesi / 08:34
    Fates Warning - Monument

    Kaç gündür dilimde yahu , de get !


    hehehe fates warning den soğudum still remains yüzünden..kevin sağolsun:)
  • prenses19 • 22 Şubat 2007 12:33 • #523208
    ya sevip sevmememden değil birinden duymam yeterli sonra butun gun dilimde o sarkıyla dolanıp duruyorum..(nefret ediyorum bu durumumdan yaa)misal veriyorum bgn radyoda roberin senden cok var parcasını dinledim dilime takıldı aksama kadar artık bu boyle surup gider:))
  • metalikmanyak • 22 Şubat 2007 13:08 • #523212
    ehue:D bugün de sad but trueyu söyledim:D kargalar intihar etti:P