Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Uyandıgınızda aklınıza gelen ve günboyu söylediginiz parca..

  • maydonozz • 21 Şubat 2007 18:31 • #523192
    banada "biiiiiir çok sıkıldım ikiiiii ...... ooooo ...." bunu söledi bügün hep bunu söledim =(( ama normalde her sabah

    ogün şanlısoy-hadi beni güldür biraz (hastayım bu adama)
Bu konunun tüm mesajları